ProMaMa on 2001. aastal loodud üritusturundusfirma, mis sündis 1997. aastal loodud TM Promotion reorganiseerimise tulemusena.
Nende viie tegutsemisaasta jooksul oleme olnud partneriks paljudele kodu- ja välismaistele ettevõtetele ning tulemusrikkalt teostanud üle 300 erineva spetsiifikaga üritusturundusalase projekti.
ProMaMa eesmärgiks on luua ja võimendada organisatsiooni ja/või kaubamärgi mainega ühtivaid emotsioone. Üritusturunduslike aktsioonide abil saavutatud emotsionaalne elamus aitab kinnistada ja võimendada organisatsiooni ja/või kaubamärgi imagot.
ProMaMa eeliseks on dünaamilisus ja mobiilsus - meie suhtumine on alati personaalne ja kuigi me ise ei soovi seda tunnistada, oleme tihtipeale kliendi käsutuses 24h ööpäevas.
ProMaMa´s on hästitöötavaks tervikuks sulanud kaks olulist üritusturunduse komponenti - meelelahutustlik taust ja projektijuhtide turunduskompetents. Sellisena soovime klientidele pakkuda just terviklikku projektijuhtimisteenust, kuid meie paindlikkus ja mobiilsus võimaldavad vastavalt olukorrale luua ka väga spetsiifilisi lahendusi.
ProMaMa kuulub 100% eesti kapitalile - ettevõtte aktsionärideks on Mart Mardisalu ning kaks tunnustatud Eesti turundusfirmat - reklaamibüroo Tank ja suhtekorraldusagentuur KPMS & Partner.
|